لطفا مطالب زير را قبل از ثبت، مطالعه و رعايت فرماييد:
نکته مهم: شکایاتی در این سامانه قابل پیگیری خواهد بود که قبلاً در شرکت های مادرتخصصي و زیرمجموعه مطرح و به جواب مطلوب نرسیده باشد.
1- برای عملکرد بهتر سامانه از مرورگرهای فایرفاکس (Firefox) یا کوروم (Chrome) استفاده نمایید.
2- ابتدا به صفحه "ثبت نام و ورود به سیستم" رفته و اقدام به تکمیل اطلاعات نمایید.
الف - در این صفحه ابتدا "فرم ثبت نام" را تکمیل نمایید (مشخصات خود را با زبان فارسی تایپ نمایید).
ب - ايميلي را كه تعريف ميكنيد به خاطر بسپاريد تا در صورت فراموشي رمزعبور، بازيابي آن به راحتي صورت گيرد
ج - پس از ثبت نام، شما می توانید توسط نام کاربری (کد ملی) و رمز عبوری که تعریف نموده اید از قسمت "ورود به سیستم" وارد سامانه شويد.
د - نكته مهم اينكه پس از ثبت نام در اين سامانه، يك كارتابل به شما اختصاص داده شده و شما ميتوانيد در مراجعات بعدي، مطالب جديد خود را بدون نياز به ثبت نام مجدد و در همين سامانه درج و ارسال نماييد.
3- حال می توانید به بخش "ارسال شکایت" بروید و فرم مربوطه را تکمیل و ارسال نمایید.
4- جهت پیگیری شکایت نیز، پس از ورود از قسمت "ثبت نام و ورود به سیستم" شما می توانید از طریق بخش "پیگیری شکایت"، توسط کد ملی اقدام به مشاهده مراحل پیشرفت و دریافت جواب شکایت نمایید.
5- مجددا متذکر می شویم کد ملی شما به عنوان نام كاربري (کدرهگیری) تعریف شده است.
6- بعد از اتمام فعالیت خود در این سایت از طریق دکمه خروج که در زیر منوی اصلی تعبیه شده کلیک نمایید (این دکمه بعد از ورود به سیستم قابل مشاهده خواهد بود) تا هم اطلاعات شما در دسترس سایرین قرار نگیرد و هم فرد بعدی از طریق همان سیستم بتواند نسبت به ثبت نام و ارسال مطالب خود اقدام نماید.
تذکر: اخذ مشخصات فردي و آدرس صرفا جهت دسترسي و پيگيري هاي بعدي مي باشد و در صورت عدم تكميل اين موارد امكان پيگيري و دريافت پاسخ وجود ندارد. در صورت درج اطلاعات و شكايات ناقص یا غير مرتبط با وزارت نیرو، اين وزارتخانه هيچگونه مسئوليتي در قبال فرم تکمیل شده نداشته و نسبت به حذف آن اقدام خواهد نمود.